Proč administrátoři požaduji aktualizaci osobních dat a zaslání CERTIFIKÁTU?

02.05.2016 19:30
Od doby, co jste se registrovali do FINANČNÍ INASTITUCE (dále jen "FIN")  u někoho uplynulo již tři roky. Za tuto dobu u většiny členů došlo:
- ke ztrátě přístupu na e-maily nebo byly zrušeny, jsou tedy neaktivní ve "FIN",
- ke změnám a platnosti dokladů totožnosti u OP či PASU,
- ke změnám trvalých a doručovacích adres,
- ke změně čísla mobilu,
Navíc administrátoři požadují i znovu vložení vygenerované zákaznické Akcie (Certifikátu).
 
Níže dokládáme email, který máte v "Došlých Zprávách", které většina z Vás ani nečetla.
 
11. 05. 2015
Accounts
Administrator
Vážený kliente,
v těchto dnech byla spuštěná nová verze e-bankingu . Žádáme Vás o zaslání „AKCIE FIN“ . Tuto akcii naskenujte a odešlete přes sekci „ ZPRÁVY“ jako přílohu. Pokud tuto akcii nemáte uloženou a přihlašovali jste se do "FIN" přes www.open-pre-launch.com můžete si ji vytisknout viz. „Bank Share“.
Dále Vás žádáme pokud došlo u Vás k jakékoli změně : bydliště , nový OP ( oboustranně na jednom dokumentu), zašlete také fakturu s adresou nového bydliště ( ne starší tři měsíců) , vše naskenujte barevně a odešlete přes sekci zprávy.
Děkujeme za pochopení.
Administrátor "FIN"
Více informaci, jak tento úkon ve "FIN" udělat.