V OSNOVĚ OTÁZEK a ODPOVĚDÍCH
jsou informace s platností do 4. září 2015 až do dnešních dnů.
Některé plati od 01/01.2017, ale čekejte hodně změn od ledna 2018.
Upozorňujeme, že většina Otázek a Odpovědí, vyžaduje přístup do "BS".
Když chcete stihnout 1. kolo Výplat - urychleně jednejte podle těchto "POKYNŮ"!
Osnova je seřazena podle názvu akce, ne podle data zveřejnění:
- Co by měl zájemce vědět, než se dostaví na základní prezentaci?
- Jak a kdy se mohu připojit do konferenční místnosti na prezentci IMPETRA Plus?
- Jak přeposlat finance v "back-office" na jiného klienta v IMPETRA PLUS?
- Jak vložit svůj nový doklad totožnosti do svého "Back-office?
- Jak si mohu změnit heslo v "Korporátní poště" za své nové heslo?
- Jak si mohu změnit vygenerované heslo v "Back-office" za svoje?
- Jak si změnit další své osobní údaje ve svém profilu v "Back-office?
- Jak si mohu změnit vloženou e-mail adresu - za novou?
- Jak si mohu změnit vložené, číslo mobilu - za nové?
- Jak si mohu do "Back-office" vložit svoji doručovací adresu?
- Jak si uhradit můj DLUH, který mám ve svém "Back-office" a INVESTOVAT?
- Jak si objednat založení účtu v "MGB" a KARTU, a jak úhradit poplatek?
- Jak vložit svůj bankovní účet do "back-office"?
- Jak zajistím dědičnost účtu v případě nenadálého úmrtí?
- Jak zaplatit REGISTRAČNÍ POPLATEK a třeba INVESTOVAT?
- Jakou mám jistotu, že o své peníze v IMPETRA PLUS Ltd. nepřijdu?
- Kde v tomto webu hledat potřebnou odpověď, když zde není - PORAĎTE.
- Kdy mohu zaregistrovat svého nového Klienta?
- Kdy si mohu objednat Osobní automobil?
- Koho mohu zaregistrovat do spol. IMPETRA PLUS Ltd?
- Mohu přeposílat finance na jiného klienta do jeho "back-office"
- Mohu svůj účet v IMPETRA PLUS Ltd., předat jinému Klientivi, či novému zájemci?
- Mohu zrušit smlouvu se společnosti IMPETRA PLUS Ltd?