Důležitý Dotazník a informace pro akcionáře ve "FIN"!
Tento důležitý Dotazník stále aktualizujeme novými a velmi důležitým informacemi!
Poslední úprava Dotazníku byla provedena dne 01.12.2025 ve 10:39 hodin.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Čekáme na informace, kdy nám bude umožněno obdržet finance z "FIN".
- Prozatím jen víme, že výběry budou umožněny nejdříve z programu Wholesalrer - WU DBC.
- K výběrů financí budeme používat zahraniční platební kartu, kterou obdržíme od spol "ViVi".
Někteří klienti potřebují do svého "Kabinetu FIN" si vložit finance, třeba:
- pro nutné poplatky za služby, které potřebují uhradit za provedení změn v "Kabinetu",
- další - třeba na navýšení svých investic pro "měsíční spoření v MDBC"!
- nebo tam doložit změnu trvalé adresy, čísla mobilu, E-mailu, občanského průkazu, aj.
1) Abychom obdrželi finance z "FIN" potřebujeme se zaregistrovat
- do "DITECT Clubu" a
- do "Společnosti ViVi".
- Když chcete, může Vám TT-Partners ihned poslat registrační Linky!
===================
- klikněte v horní modré liště na - Informace a zkontrolujte své osobní údaje,
- klikněte na odkaz "Wholesaler" a podívejte se na poslední kolonku prvního rámečku!
- Suma, kterou tam máte uvedenou si budete vybírat nejdříve!
- Osobní údaje potřebujete mít stále aktuální - pokud nejsou - MŮŽETE MÍT PROBLÉM!
- Když nemáte aktivní přístup do "BS" jste odkázání jen na SEBE!
Námi položené OTÁZKY Vám pomohou si ve svém "Kabinetu" dát vše do pořádku!
A) Úkony uvedené v otázkách už nevyřešíte! Proč? Práce "Administrátorů" pro Vás jsou už od 1.10.2025 pozastaveny do doby, než dojde obnovení činnosti spol. "FIN" - třeba výplat výnosů akcionářům!
- Máte stále platný přístup do svého "Kabinetu FIN"?!
- Když NE - znáte svoje ID číslo; svoje HESLO a PIN k převodu financí?
- Máte ve svém "Kabinetu" uveden platný E-mail, který stále používáte?
- Máte ve svém "Kabinetu" uvedeno číslo mobilního telefonu, který používáte?
- Máte ve svém "Kabinetu" uveden platný doklad Vaší totožnosti?
- Máte ve svém "Kabinetu" uvedenou aktuální adresu bydliště?
B) Tyto úkony uvedené v otázkách můžete ve svém "Kabinetu FIN" stále dělat!
- Máte na svém účtu CZK (Standard CZK Personal Account) aspoň 700 Kč?
- Máte na svém účtu DOP (Standard DOP Business Account) aspoň 2.500 DOP?
- Zvládnete sami dělat převody financí z jednoho na druhý účet v "Kabinetu FIN"?
- Když Vaše odpověď na některou z otázek byla NE - máte problém!
- NE znamená, že se k financím ve svém "KABINETU" - ASI NEDOSTANETE!!!
Když nemáte finanční prostředky ve "FIN" ve výši 2.500 Kč nezoufejte, pomůžeme Vám!
- Použijete "Asistenční službu", kterou lze poslat finance do svého "Kabinetu FIN"!
1) Když jste si na výše položené otázky odpověděli ANO - tak je vše v pořádku!
2) Když NE a Váš sponzor z "FIN" nekomunikuje - využijte níže uvedený POSTUP:
- Co nejdříve Poskytněte svůj DAR za přístup do "Blokovaných Stránek"!
- Pak si otevřete stránku: OTÁZKY a ODPOVĚDI a dáte si své věci do pořádku!
- S platným přístupem do "BS" si můžete číst zprávy od majitele "FIN"!
Ve výše uvedeném postupu - osobně ani přes mobil Vám nemohu být nápomocen!
Pro TT-Partners - je to velmi časově náročná práce, připravit 3. SEKCI - "FIN", která stála STOVKY HODIN osobního volna! Je logické, že za tuto práci by mělo být aspoň malé finanční ocenění z Vaší strany. Proto správce webu TT-Partners po Vás požaduje za tuto práci malý finanční DAR.
Přeji Vám pěkný den.
- Za Klientský servis TT-Patrners - Samuel Gazdík
- E-mail: gm.finance@email.cz
- Web stránka pro komunikaci: https://www.tt-partners.cz/kontakt2/
- Jen Ti, kteří mají uhrazen přístup do "BS", mohou se mnou OSOBNĚ komunikovat!