Důležitý Dotazník a informace pro akcionáře ve "FIN"!

Tento důležitý Dotazník stále aktualizujeme novými a velmi důležitým informacemi!
Poslední úprava Dotazníku byla provedena dne 01.12.2025 ve 10:39 hodin.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Čekáme na informace, kdy nám bude umožněno obdržet finance z "FIN".
  • Prozatím jen víme, že výběry budou umožněny nejdříve z programu Wholesalrer - WU DBC.  
  • K výběrů financí budeme používat zahraniční platební kartu, kterou obdržíme od spol "ViVi".
 

Někteří klienti potřebují do svého "Kabinetu FIN" si vložit finance, třeba:

  1. pro nutné poplatky za služby, které potřebují uhradit za provedení změn v "Kabinetu",
  2. další - třeba na navýšení svých investic pro "měsíční spoření v MDBC"!
  3. nebo tam doložit změnu trvalé adresy, čísla mobilu, E-mailuobčanského průkazu, aj.
 

1) Abychom obdrželi finance z "FIN" potřebujeme se zaregistrovat 

===================
 
Když máte stále platný přístup do svého "Kabinetu FIN": 
 
  •     klikněte v  horní modré liště  na -  Informace  a zkontrolujte své osobní údaje,
  •     klikněte na odkaz "Wholesaler" a podívejte se na poslední kolonku prvního rámečku!  
  1. Suma, kterou tam máte uvedenou si budete vybírat nejdříve!
  •     Osobní údaje potřebujete mít stále aktuální - pokud nejsou - MŮŽETE MÍT PROBLÉM!
  •     Když nemáte aktivní přístup do "BS" jste odkázání jen na SEBE!
 
 

Námi položené OTÁZKY Vám pomohou si ve svém "Kabinetu" dát vše do pořádku!

A) Úkony uvedené v otázkách už nevyřešíte! Proč? Práce "Administrátorů" pro Vás jsou už od 1.10.2025 pozastaveny do doby, než dojde obnovení činnosti spol. "FIN" - třeba výplat výnosů akcionářům!

 

  1. Máte stále platný přístup do svého " Kabinetu FIN"?!
  2. Když NE - znáte svoje ID číslo; svoje HESLOPIN k převodu financí?
  3. Máte ve svém "Kabinetu" uveden platný E-mail, který stále používáte? 
  4. Máte ve svém "Kabinetu" uvedeno číslo mobilního telefonu, který používáte?
  5. Máte ve svém "Kabinetu" uveden platný doklad Vaší totožnosti?
  6. Máte ve svém "Kabinetu" uvedenou aktuální adresu bydliště?
 
B) Tyto úkony uvedené v otázkách můžete ve svém "Kabinetu FIN" stále dělat!
  1. Máte na svém účtu CZK (Standard CZK Personal Account) aspoň 700 Kč
  2. Máte na svém účtu DOP (Standard DOP Business Account) aspoň 2.500 DOP?
  3. Zvládnete sami dělat převody financí z jednoho na druhý účet v "Kabinetu FIN"?
  4. Když Vaše odpověď na některou z otázek byla NE - máte problém!
  5. NE znamená, že se k financím ve svém "KABINETU" - ASI NEDOSTANETE!!!
 
Když nemáte finanční prostředky ve "FIN" ve výši 2.500 Kč nezoufejte, pomůžeme Vám!
 

1) Když jste si na výše položené otázky odpověděli ANO - tak je vše v pořádku!  

2) Když NE a Váš sponzor z "FIN" nekomunikuje - využijte níže uvedený POSTUP: 

  • Co nejdříve Poskytněte svůj DAR za přístup do "Blokovaných Stránek"
  • Pak si otevřete stránku: OTÁZKY a ODPOVĚDI a dáte si své věci do pořádku!
  • S platným přístupem do "BS" si můžete číst zprávy od majitele "FIN"!
 

Ve výše uvedeném postupu - osobně ani přes mobil Vám nemohu být nápomocen!

 
Pro TT-Partners - je to velmi časově náročná práce, připravit 3. SEKCI"FIN", která stála STOVKY HODIN osobního volna! Je logické, že za tuto práci by mělo být aspoň malé finanční ocenění z Vaší strany. Proto správce webu TT-Partners po Vás požaduje za tuto práci malý finanční DAR.   
 

Přeji Vám pěkný den.  

  • Za Klientský servis TT-Patrners - Samuel Gazdík
  • E-mail: gm.finance@email.cz 
  • Web stránka pro komunikaci: https://www.tt-partners.cz/kontakt2/
  •  Jen Ti,  kteří mají uh razen přístup do " BS ", mohou se mnou OSOBNĚ komunikovat!