Jak řešit své osobní problémy ve "FIN"?

26.06.2024 09:22

 

Své osobní problémy ve "FIN" řešíte přímo z Vašeho Kabinetu, pomoci Zpráv, které posíláte přímo Administrátorovi. Když nemáte přístup do svého "Kabinetu FIN", můžeme Vám být nápomocni!

 

Jen když máte aktivní přístup do "Blokovaných Stránek" (dále jen "BS"), Váš PROBLÉM budeme řešit s ADMINISTRÁTORY nebo vedením FINANČNÍ INSTITUCE (dále jen "FIN") za Vás, a to v pracovní dny od pondělí do pátku, od 09:00 do 15:30 hodin.  

 

Nástin PROBLÉMU, které můžete zde řešit řádným vypsáním FORMULÁŘE:

  • zapomněli jste ID číslo ve "FIN", 
  • zapomenuté, nebo blokované HESLO pro přihlášení do svého "Kabinetu ve FIN",
  • potřebujete vložit nový E-mail do "FIN", starý jste zapomněli, nebo byl zrušen aj.,
  • při registraci jste si neuložili, nebo jste zapomněli "PIN kód", pro potvrzování úkonů,
  • odeslané peníze z ČR , nedorazily do "FIN",
  • odeslané peníze z "FIN" , nedorazily na účet v ČR,
  • moje řádně objednaná karta, mi nebyla doručena,
  • atd.

 

Krok 1) Před vyřešením jakéhokoliv Vašeho problému, potřebujete mít "Aktivní přístup do BS" v tomto webu TT-Partners, za roční dobrovolný Dar 350,-Kč. Jinak jste odkázáni sami na sebe nebo na svého sponzora. Proto využijte tuto možnost, jelikož svým laxním přístupem jste bez potřebných informací

Krok 2) Jen "úhradou přístupu do BS " pak klikněte na: FORMULAŘ , kde uvedete Váš konkrétní problém.

  • Ve FORMULÁŘI vypište všechny údaje označené (*).   
  • Vaše ID číslo ve "FIN" - když ho neznáte, požádejte svého sponzora, aby vám ho sdělil.
  • Uveďte e-mail, který jste při registraci do "FIN" uvedli
  • Když neznáte heslo k přístupu do "Kabinetu FIN" - napište nevím. 
  • Samozřejmě uveďte svoje SKYPE přihlášení a číslo Mobilního telefonu, pro upřesnění.
  • Do Předmětu, třeba uvedete: 
  1.  Prosím o znovu odeslání E-mailu s mými údaji (LOGIN, Heslo a PIN) pří přeregistraci.     
  2.  Prosím o znovu vygenerování HESLA pro přístup do svého Kabinetu, (poplatek 100,-Kč),
  3.  Prosím o znovu vygenerování PIN kodu pro potvrzování mých příkazů, (poplatek 100,-Kč),
  4.  atd. 
  • Do TEXTU ve Formuláři:  popište Váš problém detailně. 
  • Některé úkony administrátorů, které musí udělat pro Vaši zapomětlivost, zbrklost nebo zbytečné chyby, bude v "Kabinetu FIN" z Vašeho účtu stažen administrativní poplatek. Když tam nemáte zůstatek aspoň ve výši 500,-Kč, úkon administrátora nebude proveden! 
  • Když na svém účtu v "Kabinetu FIN v CZK" nemáte aspoň 1.000,-Kč, prostřednictvím "Asistenční služby TT-Partners", si tam pošlete potřebný obnos! Musíte ale znát číslo svého účtu v CZK ve "FIN"! Jinak Vám nemůžeme sloužit!
  • Před odesláním řádně vypsaného FORMULÁŘE:
  1. musíte mít uhrazen přístup do "BS" ve výši 300 Kč,
  2. musíte mít uhrazenou roční pomoc za 500 Kč pro REZERVACI služeb
  3. a minimální zůstatek na Vašem účtu v CZK v "Kabinetu FIN" ve výši 1.000 Kč. 
  • Až potom lze řešit Váš požadavek v úřední hodiny (pondělí až pátek, od 09:00 do 15:30 hodin) s administrátory nebo vedením "FIN".
  • Výsledek obdržíte do E-mailu, který jste uvedli ve FORMULÁŘI.
  • Když si přesto nevíte rady jak potřevbé úkony řešit ve svém "Kabinetu FIN", REZERVUJTE si hovor přes program SKYPE - Sdílením obrazovek, ale jen v tom případě, že máte uhrazen přístup do "BS"!