Jak řešit své osobní problémy ve "FIN"?

25.11.2022 10:43

 

Jen když máte aktivní přístup do "Blokovaných Stránek" (dále jen "BS"), Váš PROBLÉM budeme řešit s ADMINISTRÁTORY nebo vedením FINANČNÍ INSTITUCE (dále jen "FIN") za Vás, a to v pracovní dny od pondělí do pátku, od 09:00 do 15:30 hodin.  

 

Nástin PROBLÉMU, které můžete zde řešit řádným vypsáním FORMULÁŘE:

  • zapomněli jste ID číslo ve "FIN", 
  • zapomenuté, nebo blokované HESLO pro přihlášení do svého "Kabinetu ve FIN",
  • potřebujete vložit nový E-mail do "FIN", starý jste zapomněli, nebo byl zrušen aj.,
  • při registraci jste si neuložili, nebo jste zapomněli "PIN kód", pro potvrzování úkonů,
  • odeslané peníze z ČR , nedorazily do "FIN",
  • odeslané peníze z "FIN" , nedorazily na účet v ČR,
  • moje řádně objednaná karta, mi nebyla doručena,
  • atd.

 

Krok 1) Před vyřešením jakéhokoliv Vašeho problému, potřebujete mít "Aktivní přístup do BS" v tomto webu TT-Partners, za roční dobrovolný Dar 350,-Kč. Jinak jste odkázáni sami na sebe nebo na svého sponzora. Proto využijte tuto možnost, jelikož svým laxním přístupem jste bez potřebných informací

Krok 2) Jen "úhradou přístupu do BS " pak klikněte na: FORMULAŘ , kde uvedete Váš konkrétní problém.

  • Ve FORMULÁŘI vypište všechny údaje označené (*).   
  • Vaše ID číslo ve "FIN" - když ho neznáte, požádejte svého sponzora, aby vám ho sdělil.
  • Uveďte e-mail, který jste při registraci do "FIN" uvedli
  • Když neznáte heslo k přístupu do "Kabinetu FIN" - napište nevím. 
  • Samozřejmě uveďte svoje SKYPE přihlášení a číslo Mobilního telefonu, pro upřesnění.
  • Do Předmětu, třeba uvedete: 
  1.  Prosím o znovu odeslání E-mailu s mými údaji (LOGIN, Heslo a PIN) pří přeregistraci.     
  2.  Prosím o znovu vygenerování HESLA pro přístup do svého Kabinetu, (poplatek 100,-Kč),
  3.  Prosím o znovu vygenerování PIN kodu pro potvrzování mých příkazů, (poplatek 100,-Kč),
  4.  atd. 
  • Do TEXTU ve Formuláři:  popište Váš problém detailně. 
  • Některé úkony administrátorů, které musí udělat pro Vaši zapomětlivost, zbrklost nebo zbytečné chyby, bude v "Kabinetu FIN" z Vašeho účtu stažen administrativní poplatek. Když tam nemáte zůstatek aspoň ve výši 500,-Kč, úkon administrátora nebude proveden! 
  • Když na svém účtu v "Kabinetu FIN v CZK" nemáte aspoň 1.000,-Kč, prostřednictvím "Asistenční služby TT-Partners", si tam pošlete potřebný obnos! Musíte ale znát číslo svého účtu v CZK ve "FIN"! Jinak Vám nemůžeme sloužit!
  • Před odesláním řádně vypsaného FORMULÁŘE:
  1. musíte mít uhrazen přístup do "BS" ve výši 300 Kč,
  2. musíte mít uhrazenou roční pomoc za 500 Kč pro REZERVACI služeb
  3. a minimální zůstatek na Vašem účtu v CZK v "Kabinetu FIN" ve výši 1.000 Kč. 
  • Až potom lze řešit Váš požadavek v úřední hodiny (pondělí až pátek, od 09:00 do 15:30 hodin) s administrátory nebo vedením "FIN".
  • Výsledek obdržíte do E-mailu, který jste uvedli ve FORMULÁŘI.
  • Když si přesto nevíte rady jak potřevbé úkony řešit ve svém "Kabinetu FIN", REZERVUJTE si hovor přes program SKYPE - Sdílením obrazovek, ale jen v tom případě, že máte uhrazen přístup do "BS"!