Zapomenutý nebo ztracený PIN

01.05.2016 16:24

Když člen v FINANČNÍ INSTITUCE (dále jen „FIN“) při přeregistraci nebo nové registraci, si zapomněl uložit vygenerovaný PIN, nebo mu při přeregistraci či nové registraci přestal fungovat jeho počítač, může Administrátory požádat o vygenerování nového PINU. PIN je nutný pro potvrzení jakéhokoliv finančního pokynu, který chcete ve "FIN" zrealizovat.

Tato služba, jelikož byla zaviněná členem, je zpoplatněna částkou 100,-Kč. Než požádáte o vygenerování nového PINU, musíte mít ve svém účtu ve „FIN“ minimální zůstatek 120,-Kč. Až potom požádáte Administrátory o tento úkon!

POSTUP:

  • Ve svém kabinetu ve „FIN“ v horní modré liště kliknete na „Zprávy“,
  • Vlevo v černém poli kliknete na: „Nová zpráva“,
  • Označíte, pro Administrátora,
  • V Předmětu zvolíte Účty,
  • Do Textu Zprávy napíšete:Prosím o znovu vygenerování PINU pro potvrzování svých finančních pokynů. Děkuji za provedení úkonu. S pozdravem: Vaše Jméno, Příjmení a ID číslo.