- Neveřejné dotazy1

Co FIN odlišuje od finančních institucí v Evropě?

15.08.2017 08:24
  Odpovědi na tuto otázku, vysvětlíme ve třech bodech, které mluví o výhodách Direct Bank Ltd.  1. Ochrana a zajištění integrity finančních prostředků nahromaděných na účtech členů.  Maximální bezpečnost a záruku, dává centrální banka Dominikánské Republiky, na...

Dokončení registrace nového člena ve FIN.

23.02.2017 17:28
Po kliknutí na  REGISTER (REGISTROVAT), byl Vám zaslán registrační email. Do emailu, který jste uvedli při registraci, obdržíte 1. email, ve kterém je dotaz, zda jste registraci provedli se svým souhlasem. Po otevření emailu, kliknete na slovo: here!    Otevře se Vám další...

Generování příkazu k převodu peněz na S-account účet

08.01.2017 12:07
  Pomoci obrázků Vám názorně ukazujeme, jak si ve svém "Kabinetu" ve "FIN" vygenerujete příkaz k převodu financí, na Váš S-account účet, jak pro "Zahraniční bankovní převod".  Pro první převod musíte poslat minimálně 2.000 Kč.  Jelikož cena MDBC neustále roste, doporučujeme Vám na...

Jak opravit své osobní údaje uvedené ve "FIN"?

01.05.2016 11:49
Své osobní údaje Vám může opravit jen ADMINISTRÁTOR.  V internetovém bankovnictví kliknete nahoře na "Zprávy" a odesláním zprávy administraci, uvedte požadavek o konkrétní změnu.        

Jak poslat do FIN SKENY svých dokumentů?

01.05.2016 19:58
Jednoduše přes internetové bankovnictví. Přihlásíte se do "FIN". POSTUP č.1) - Vaše zpráva s vloženými dokumenty pro Administrátora: - kliknete na tlačítko „Zprávy“ nahoře v modrém pruhu, - vlevo v černém pruhu pak kliknete na „Nová zpráva“, - zakroužkujete „Administrátor“, - zvolíte „Předmět...

Jak převádět bonusy z Marketingu na vybraný účet ve "FIN"?

01.05.2016 11:50
V internetovém bankovnictví ve "FIN" zvolíte tento postup: - kliknete na tlačítko „Marketing“ v horní modré liště, - na stránce „Obchodní účet“ je v rámečku uvedena „Provize k výběru“, - zkopírujete si uvedenou částku, - vlevo v černém poli kliknete na: „Výběr provizí“, Na...

Jak provést objednávku své bankovní karty ve "FIN"?

01.05.2016 12:10
Svoji anonymní bankovní kartu si sami objednáte ve "FIN" po přihlášení do svého internetového bankovnictví. Pro objednání karty potřebujete mít na účtu ve "FIN" k dispozici cca 650,-Kč a připraven SKEN dokladu totožnosti (OP,PAS, Řidičák). Cena karty je stanovena na...

Jak si mohu založit další účty ve FIN pro jiné měny?

01.05.2016 21:34
  Další bankovní účet ve "FIN" v Euro, USD, či jinou, si objednejte tímto způsobem.    Přihlásíte se do svého internetového bankovnictví ve "FIN". Na horní liště kliknete na tlačítko: "Zprávy", potom vlevo na: "Nová zpráva", označíte "Pro administrátora", zvolíte...

Jaké dokumenty potřebuji pro registraci do "FIN"?

10.05.2016 11:48
Požadovanou informaci si nastudujte kliknutím myši na slovo: ZDE.   

Kde je uvedena moje struktura členů ve "FIN"?

01.05.2016 11:47
Vaši strukturu členů ve "FIN" najdete po přihlášení do internetového bankovnictví, kde na horní liště kliknete na tlačítko: "Marketing", potom vlevo na tlačítko: "Marketingová struktura", a potom na "expand all". Nebo můžete vlevo kliknout na tlačítko: "Přehled klientů".   

Mohu se přeregistrovat ve "FIN" do struktury jiného lídra?

02.05.2016 14:34
Když se chcete přeregistrovat do struktury jiného lídra se všemi svými členy ve struktuře, abyste mohli využívat: Spořící programy TRUST FUND,  Investiční programy, Projekt "Pasivního Velkoobchodníka" a nákup VDBC a MDBC,  a další lukrativní možnosti, spojte se nejdříve s...

Mohu zaplatit aktivační poplatky za členy v mé struktuře?

01.05.2016 11:37
ANO můžete zaplatit jejich aktivační poplatky a nejen ty, ale jakýkoli finanční obnos! Můžete tak učinit interním převodem financí ze svého účtu na účet daného člena ve "FIN". Finance můžete interním převodem poslat každému členu ve "FIN", když znáte jeho číslo účtu. 1)  ve svém...

Odeslal jsem peníze z mého účtu ve "FIN", ale nedorazily na adresáta?

02.06.2016 11:45
Když jste poslali finance ze svého účtu ve "FIN", ale nebyly připsány na adresáta do pěti bankovních dnů, klikněte v internetovém bankovnictví na horní liště na tlačítko: "Zprávy", potom vlevo na tlačítko: "Nová zpráva", označte: "Pro administrátora". Potom Váš problém uveďte do textu zprávy....

Převod financí z "FIN" na jakýkoli účet ve Světě?

01.05.2016 10:25
  Než bude zřízená "Korespondenční banky v ČR, pro převod financí z "FIN" do ČR se musí používat 4. Možnost - Zahraniční převod.    INFORMACE, jak vypsat formuláře pro převod financí: A) vpravo nahoře si v červeném poli vyberete účet, ze kterého si hodláte...

Proč administrátoři požaduji aktualizaci osobních dat a zaslání CERTIFIKÁTU?

02.05.2016 19:30
Od doby, co jste se registrovali do FINANČNÍ INASTITUCE (dále jen "FIN")  u někoho uplynulo již tři roky. Za tuto dobu u většiny členů došlo: - ke ztrátě přístupu na e-maily nebo byly zrušeny, jsou tedy neaktivní ve "FIN", - ke změnám a platnosti dokladů totožnosti u OP či...

Registrace FIRMY - právnickou osobu či OSVČ do "FIN".

02.05.2016 12:13
REGISTRACE FIRMY – Právnické osoby, SRO, AS nebo OSVČ. Firmu zastupuje její jednatel, majitel, prokurista atd. – osoba starší 18 let a je způsobilá k právním úkonům. Majitel firmy postupuje podle  "Předregistračníh informaci". Navíc potřebuje oskenovaný výpis z Obch. rejstříku,...

Registrace nezletilé osoby do "FIN".

01.05.2016 12:17
Nezletilou osobu starší 15 let můžete zaregistrovat stejným způsobem, jako plnoletou s tím rozdílem, že nezletilá osoba musí mít do 18 let svého věku "Opatrovníka". Raději doporučujeme, aby rodiče nezletilé osoby provedli svoji registraci a svým dětem začali spořit , třeba v programu TRUST FUND,...

Registrace nového zájemce, staršího 18 let do "FIN".

02.05.2016 12:13
Zletilá osoba je starší 18 let a je způsobilá k právním úkonům. Před registraci do "FIN", postupuje dle pokynů v "Předregistračních informacích".  Přihlaste se do REGISTRAČNÍHO FORMULÁŘE. V obrázcích uvádíme vše podstatné, co musí zletilá osoba vepsat do registračního formuláře.  Do...

Různé možnosti převodu financí do "FIN" z ČR i Světa!

02.05.2016 08:20
  Informace pro členy ve "FINANČNÍ INSTITUCI", (dále jen "FIN"). Převody financí do "FIN" provádějte podle pokynů zde uvedených.    Existuje několik možností převodů financí pro členy: Zahraniční platby provádějte SEPA převody, pokud daný převod umožňuje Vaše...

Udělal jsem chybu při registraci do "FIN", jak sjednat opravu?

01.05.2016 11:39
U Vaší chyby při registraci do "FIN", sjednáte opravu vypsáním tohoto FORMULÁŘE. Do Textu - velmi podrobně popište Váš problém.  

Zapomenutý nebo ztracený PIN

01.05.2016 16:24
Když člen v FINANČNÍ INSTITUCE (dále jen „FIN“) při přeregistraci nebo nové registraci, si zapomněl uložit vygenerovaný PIN, nebo mu při přeregistraci či nové registraci přestal fungovat jeho počítač, může Administrátory požádat o vygenerování nového PINU. PIN je nutný pro potvrzení...
Záznamy: 1 - 21 ze 21